Google Website Translator Gadget

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Η παρέα μας στα 2 μέτρα, επισόδειο Νο 2

Καλά ε! που να στα λέω!!! Κυριακή βράδυ η ώρα είναι περίπου 11,00 κι ανοίγω το φορητό VHF στη γνωστή συχνότητα – 145.400 και για μια στιγμή νόμισα ότι άκουγα εκπομπή του … Χαρδαβέλλα!!!

Ψςςς, εντάξει ε! τι Αϊνστάιν τι Καραθεοδωρή τι ο Πλάτωνας τι οι επίκουροι κι ο Σωκράτης ο Λεφάκης (;) Λιακό τι βαρύτητες τι μετεμψύχωση … κάτσε καλά δικέ μου! Αα εδώ τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά, λέω μέσα μου και πάω μέσα στο shack.

Ο Αντωνάκης έδωσε πραγματικό ρεσιτάλ, στα καλύτερά του σου λέω τώρα!

Εντάξει για μια στιγμή το όλο θέμα μου θύμισε και λιγάκι τον πόλεμο των άστρων (αλήθεια, ο SV1FKJ που ήταν εκείνη τη στιγμή;)

Η συζήτηση κυλούσε σχεδόν ομαλά και ξάφνου να σου κάτι εξωγήινοι ξεφεύγουν από Νέο Ηράκλειο μεριά (SW1IYB) προς Κάτω Πατήσια μεριά (SV1BJY) ο οποίος με μια κεφαλιά ψαράκι τους πετάει προς την εξέδρα των μαινόμενων φιλάθλων και τη στιγμή εκείνη σε ένα σκληρό μαρκάρισμα ... του πατάει το πόδι κατά λάθος ο Σπύρος (SV1HBK) και έγινε … της σιωπής.

Εντάξει ρε παιδάκι μου δε λέω ήταν λάθος του Σπύρου. Ε! ήταν ένα ατύχημα της στιγμής το οποίο θα μπορούσε να έχει συμβεί και σε μένα. Ο Σπύρος πάντως έσπευσε αμέσως να το μαζέψει ευγενικά ζητώντας επανειλημμένως συγνώμη αλλά εις μάτην.

Η ώρα ωστόσο είχε περάσει αλλάξαμε μερικά μικρόφωνα οι εναπομείναντες: SV1IZR SV1HAG κι εγώ και κατά τις δώδεκα και είκοσι κατεβάσαμε διακόπτες!

Άσχημα έφυγε ο Ιανουάριος! Καλό μας μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like on Facebook