Google Website Translator Gadget

Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010

Θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ … ήμουν κι εγώ εκεί!

Όμορφες αναμνήσεις και ιστορίες τρόμου από τη χώρα του ποτέ-ποτέ!

Το τι θα επακολουθούσε το γνωρίζαμε από τις συχνές επισκέψεις μας στην ΕΕΡ. Εκείνο που έμενε ήταν να περάσει ο χρόνος με τις καυτές ημέρες και τις περιορισμένης σε διάρκεια αλλά ατελείωτες από τη ζέστη, νύχτες του καλοκαιριού του 1994. Ο Ιούνιος ετοιμάζονταν να μας αποχαιρετήσει για τα καλά και ναι! Επιτέλους το θωρηκτό ΑΒΕΡΩΒ ήταν στον αέρα!
Όσο για εμάς, νέοι και υπερδραστήριοι τότε, κυνηγούσαμε το θωρηκτό, όχι για να το βυθίσουμε σε κάποιο παιχνίδι ναυμαχίας, αλλά για να βγάλουμε μια επαφή με το χειριστή του. Κάποια στιγμή και μετά από υπομονή ακούστηκε το πολυπόθητο … SV1CDY DE SX1MBA Αυτό ήταν!
Μετά από λίγες μέρες επιχείρησα κι άλλη επαφή, αυτή τη φορά σε mode CW έτσι για ποικιλία!
Ήξερα από τη πρώτη στιγμή ότι αν είχα έστω και μια επαφή με το special call SX1MBA θα είχα κάνει μια επαφή με μεγάλη ιστορική αξία και δεδομένων των συγκυριών για άλλη μια φορά δε διαψεύστηκα!

Μια και δυο λοιπόν πήρα το τομάρι μου και τον Άγη SV1CNY και πήγαμε παρεΐτσα μέχρι το Φλοίσβο, για να επισκεφτούμε το χώρο όπου λάμβανε χώρα η συγκεκριμένη εκδήλωση πάνω στο πλωτό μουσείο του θωρηκτού ΑΒΕΡΩΦ. Μετά από μισή ώρα και κάτω από το μεσημεριανό καυτό Αττικό ουρανό ήμασταν αμφότεροι εκεί. Μόλις αντίκρισα το πλοίο ένοιωσα ρίγη να διαπερνά το κορμί μου και να με έχει κυριεύσει δέος καθώς και άγχος … νεοσύλλεκτου, με το hi, hi!
Εκεί ήταν ο Μάρκος SV1MF μόνος του ο οποίος χάρηκε που μας είδε, αφού μόλις είχε αποκτήσει καινούργια παρέα! Μια νέα εμπειρία ξετυλιγόταν μπροστά στα μάτια μου όχι μόνο από ραδιοερασιτεχνικής άποψης αλλά και από ιστορικής. Ο Μάρκος μας ξενάγησε σε μερικά σημεία του πλοίου και φυσικά στο radio room όπου ήταν στημένα τα μηχανήματα. Από το φινιστρίνι της καμπίνας του ασυρμάτου έβγαινε η κάθοδος RG-58 η οποία οδηγούσε μια fritzel, αν δε με απατά η μνήμη μου!

Την ιστορία που έγραψε το θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ λίγο πολύ τη γνωρίζουμε οι περισσότεροι ή τουλάχιστον έτσι πιστεύανε πολλοί από εμάς!

Δεν είναι απαραίτητο να έχει υπηρετήσει κάποιος στο ναυτικό για να γνωρίζει την ιστορία πχ. του θωρηκτού ΑΒΕΡΩΦ ή του αντιτορπιλικού ΕΛΛΗ ή του υποβρυχίου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ. Αλίμονο άλλωστε σε μια χώρα σα τη δικιά μας με τη τόσο πλούσια ναυτική παράδοση να συμβαίνει κάτι τέτοιο! Κι όμως αγαπητέ συνάδελφε το ζήσαμε κι αυτό!
Όχι, δεν έχω καμία διάθεση και όρεξη να κάτσω να σχολιάσω ή ακόμα χειρότερα να εμπλακώ στη φαγωμάρα των ΜΜΕ με «χτυπήματα κάτω από τη ζώνη» εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και τα συμφέροντά τους! Αυτά άλλωστε τα έχουν αναλάβει οι «πατσαβούρες» των ΜΜΕ που δεν ντράπηκαν να αποκαλέσουν έναν αξιωματούχο του ΠΝ … διευθυντή!!! Ούτε τη παραμικρή ανάγκη δεν ένοιωσαν οι παρουσιαστές τηλεοπτικού σαβουροκάναλου να ενημερωθούν από κάποιους οι οποίοι θα γνώριζαν έστω και τα στοιχειώδη περί ιεραρχίας και αξιωμάτων των ενόπλων δυνάμεων; Το παράδοξο όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν πως από το λεγόμενο πάνελ δεν έσπευσε να διορθώσει την παρουσιάστρια κανένας από τους παρευρισκόμενους … άντρες! Σε αυτό το σημείο ακριβώς γενάτε και το ερώτημα: Μα καλά, ούτε αυτοί γνώριζαν τα αξιώματα του ΠΝ;
Πως είναι δυνατόν αυτή η κοινωνία να ανέχεται όλα αυτά και να μένει με τα χέρια σταυρωμένα;

Την συγκεκριμένη ανάρτηση τη καθυστέρησα γιατί όλο αυτό το διάστημα έψαχνα να βρω τη QSL κάρτα!

73 cu on neverland!

4 σχόλια:

  1. mono afto se enoxlei file moy? edo yparxoun alla pio xeirotera & pio sovara apo afto.

    to blok soy einai arketa kalo. bravo soy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ΑΒΕΡΩΦ με το SX1MBA το καλοκαιρι το 2003 ειχε βγει ξανα στον αερα Γιωργο. 73 Γιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ανώνυμος,
    Πολλά με ενοχλούν κι ένα από αυτά είναι και το παραπάνω. Μήπως όμως εσύ θα μπορούσες να γίνεις πιο σαφής; ευχαριστώ πάντως για το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Γιάννη,
    ευχαριστώ για την ενημέρωση και γαι το σχόλιο. Προσφάτως ενημερώθηκα για τη δραστηριότητα του SX1MBA το 2003.
    CU 73

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Follow by Email

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Like on Facebook