Google Website Translator Gadget

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

J48O DXPedition, Ήμουν κι εγώ εκεί …

ΟΚ, τα έχω λιγάκι χαμένα, διότι δεν είναι και λίγο αυτό που μου συνέβη την προηγούμενες ημέρες, και δεν ξέρω από πού ακριβώς θα πρέπει να ξεκινήσω …
Λίγο – πολύ της ιστορία, για το πώς βρέθηκα στην αποστολή J48O, την γνωρίζετε και έτσι δεν θα μπω στο κόπο να επαναλάβω τα γνωστά!

Το πρωί, λίγο μετά το χάραμα, της Παρασκευής 17 Ιουλίου με βρήκε στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, να περιμένω την ώρα όπου θα αναχωρούσε το ένα και μοναδικό πλοιάριο από το λιμάνι του νησιού για το νησάκι των Οθωνών. (μιας και το θυμήθηκα παρεμπιπτόντως, το αεροδρόμιο απέχει από την πόλη 1,5 χλμ και τα ΤΑΞΙ χρεώνουν αυτήν την απόσταση … 8Ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο Χριστός και η Παναγία!!! Δηλαδή έξι Ευρώ το χλμ. βρε παιδιά; Tόσο δεν το χρεώνει ούτε η AEGEAN και μάλιστα με … BOEING). ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΣΕΙΣ!!!

Σου μιλάω για μαλλιά.

Μετά απ’ όλα αυτά και για καλή μου τύχη, είχε ήδη έρθει στην Κέρκυρα και ο Αντρέας ο IK0EFR κι έτσι ο χρόνος που είχε απομείνει μέχρι την αναχώρηση, κύλισε πολύ πιο ευχάριστα.
Μολονότι δεν γνωριζόμασταν με τον Αντρέα, πήγαμε τις βόλτες μας στο λιμάνι της Κέρκυρας και μετά για φαγητό. Χημεία; Τι να σου τώρα κι εγώ συνάδελφε! Αφού γευματίσαμε καλά, πήραμε το δρόμο προς το λιμάνι για επιβίβαση.

Σου μιλάω για μαλλιά.

Η διαδρομή Κέρκυρα – Ερεικούσσα – Μαθράκι – Οθωνοί, παρότι έμοιαζε να μην έχει τελειωμό, κάποια στιγμή ολοκληρώθηκε κι έτσι μετά από μια σύντομη περιήγηση με το αυτοκίνητο του Αντρέα στο νησί των Οθωνών, φτάσαμε στον ΦΑΡΟ! Ο Φάρος ήταν ήδη περικυκλωμένος από κεραίες για όλες τις μπάντες που θα δουλεύαμε, ενώ τα βλέμματα και των δύο μας έπεσαν πάνω στην 2 element 5 bands quad antenna 10, 12, 15, 17, 20 meters. Το σκηνικό συμπλήρωναν οι κατευθυνόμενες για τα 2, 4 και 6 μέτρα. Αυτές ήταν τοποθετημένες στην οροφή του οικήματος του Φάρου. Στην πίσω πλευρά υπήρχε η κεραία … θαύμα!!! η R8 της CHUSCRAFT, θα σας εξηγήσω πιο κάτω τι εννοώ, ενώ λίγα μέτρα πιο πέρα ακόμα μια beam για τα έξι μέτρα! Την επόμενη μέρα στήσαμε και την SPIDERBEAM για τα 10, 12, 15, 17 και 20 μέτρα.
ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ!!!

Σου μιλάω για μαλλιά.

Μέσα στον Φάρο επικρατούσε τάξη, οργάνωση, ηρεμία και πολύ μα πολύ δουλειά! Δεν θέλω να επεκταθώ σε λεπτομέρειες, αλλά αυτό που αντίκρισα λίγο μετά την έλευσή μου και που θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, ήταν ο τρόπος και η μεθοδικότητα με την οποία «έβγαιναν» τα DX! Μιλάμε για μηχανές παραγωγής QSO!!! Όλοι τους ήταν υπέροχοι, ο Θωμάς, ο Γιάννης, ο Αντρέας, ο έτερος Γιάννης, ο Δημήτρης ο YC τρομερός, ο Μένιος, ο Σάββας, όλοι τους!!! Τίποτε άλλο.



Ο εξοπλισμός πολύς! Μηχανήματα, ενισχυτές, μικρόφωνα, antenna tuner τόσο αυτόματα όσο και χειροκίνητα! Πολύ πράμα!!!

Σου μιλάω για μαλλιά.

Η διάδοση, όπως θα αναληφθήκατε κι εσείς, μολονότι δεν ήταν με το μέρος μας, τα 20.044 QSO που κάναμε μαρτυρούν τα πιο πάνω!
Από τη δικιά μου πλευρά τώρα, τα 2.490 QSO στα DIGI MODES μας χάρισαν την πρώτη θέση, αφού υπερτερούν των προηγούμενων αποστολών κατά 300 περίπου QSO. Σε αυτό το σημείο θα ευχαριστήσω όλους όσους ασχολήθηκαν μαζί με εμένα στα DIGI MODES αλλάζοντας βάρδιες και ξενυχτώντας πάνω από το Laptop και το IC-7000. Αυτοί ήταν, ο Γιάννης SV2HXV, ο Μένιος SV2HXR ο Θωμάς SV2CLJ και φυσικά ο ακούραστος Σάββας SV2AEL

Σου μιλάω για μαλλιά.

Στο σταθμό που δούλευα τα ψηφιακά, είχα στην κατοχή μου ένα IC-7000 που τροφοδοτούσε την περιβόητη R8 της CHUSCRAFT, όπως έχω γράψει και πιο πάνω. Ε λοιπόν δεν περίμενα ότι με αυτή την κεραία θα έκανα και πολλά και καλά QSO! Τι να πω συνάδελφε, η κεραία αυτή ήταν πραγματική ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!! Κατά τη διάρκεια της αποστολής στήσαμε μαζί με τον Φούνη (ναι καλά τώρα, εγώ ήμουν πάνω στο Φάρο και ο Γιάννης έσκισε τα πόδια του μέσα στα βάτα και τα πουρνάρια για να τη δέσει) μια extended G5RV, την οποία δούλευα εκ περιτροπής με την R8. κάποιο από τα δροσερά μεσημέρια, είχα την ευκαιρία να δουλέψω και την SPIDERBEAM φτιάχνοντας ΤΟ PILEUP! Παρόλα αυτά όμως PILEUP έφτιαχνα και με τη R8 και με την G5RV. Όταν είχε υποτυπώδη διάδοση γινότανε … πόλεμος!!! Πολύ ωραίες στιγμές!

Σου μιλάω για μαλλιά.

Σκαλίζοντας το μυαλό μου, τι να πρωτοθυμηθώ; Το Παπαφούνη να κάνει QSO στα 40 μέτρα σε CW mode και να … χορεύει πάνω στην καρέκλα στον ρυθμό του mode; ή τα ποντικάκια, σε μέγεθος XXXL (κάτι σαν πρόβατο δηλαδή) που κυκλοφορούσαν έξω από το παραθύρι μας; ή μήπως την υπέροχη θέα από το Φάρο; ή τους φίλους των DIGI MODES που με αποκαλούσαν με το μικρό μου όνομα;;; hi Giorgos J48O UR 599 … Όλες αυτές οι εικόνες μαζί με άλλες εναλλάσσονται, σαν απόσπασμα από σουρεαλιστική ταινία της δεκαετίας των 70’s.
Από τη μία θέλω να σας εξιστορήσω όλα όσα έζησα στο ΝΗΣΙ, από την άλλη όμως θα ήθελα πολύ χρόνο για να το κάνω αυτό, κάτι που αυτή τη στιγμή όμως φαντάζει περισσότερο με είδος πολυτελείας παρά σαν είδος πρώτης ανάγκης! Πολλές οι υποχρεώσεις που με πιέζουν. Μια εξ αυτών είναι και η οργάνωση της ομάδας μας SY1P στο AEGEAN CONTEST.

Φωτογραφίες δεν τράβηξα (!!!) αλλά θα περιμένω να μου στείλουν οι φίλοι μου, αφού έχουν τραβήξει πολύ πράμα!!! Μέχρι και βίντεο με τράβηξαν την ώρα που έκανα φωνή στα έξι μέτρα!!! Άλλο κλου κι αυτό!!! Να λοιπόν πως έγινε. Κάποια στιγμή ο Σάββας με παρότρυνε να κάνω ένα διάλειμμα, για να περπατήσω και να πάρω λιγάκι καθαρό αέρα. Αφού τα έκανα όλα αυτά, μετά από λίγα λεπτά άρχισα να βαριέμαι! Θυμήθηκα ότι κάπου υπήρχε ακόμα ένα IC-7000 το οποίο ήταν παροπλισμένο καθώς κι ένα τροφοδοτικό του Αντρέα και η QUAD των 6 μέτρων. Μέσα σε 10 λεπτά έστησα πάνω στο τραπέζι της κουζίνας τον σταθμό των 6 μέτρων και άρχισα τις κλήσεις. Μέχρι να πεις κύμινο έφτιαξα ένα PILEUP πρώτης τάξεως, σε βαθμό τέτοιο που και οι ίδιοι οι παρευρισκόμενοι δεν πίστευαν στα μάτια τους!!! Ο Θωμάς και ο Αντρέας έτρεξε αμέσως να φέρουν της μηχανές τους για να αποθανατίσουν το σπουδαίο γεγονός! Ο CDY με μικρόφωνο! Απίστευτο!!!
Αυτό ήθελα και πιο πάνω να σας πω. Τι να πρωτοθυμηθώ και τι να γράψω δεν ξέρω! Πολλές οι εικόνες, πάρα πολλές!!!

Σου μιλάω για μαλλιά.

Ένα θέμα όμως που δεν καταφέραμε να αποσαφηνίσουμε, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες όλων μας, είναι εάν τελικά τα κομμάτια κρέατος περασμένα σε καλαμάκι είναι ή όχι σουβλάκι! Ιδού η απορία!!! Καλώς τα αποκαλούμε καλαμάκια ή όχι;
Ναι, ζήσαμε και αυτές τις υπέροχες στιγμές αγαπητέ μου συνάδελφε.

Σου μιλάω για μαλλιά.

Στο δια ταύτα,
επέστρεψα στη βάση μου έχοντας βάλει στα μπαγκάζια μου ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ που εύχομαι ολόψυχα να με αξιώσει ο Θεός να ξαναζήσω!
Εκείνο όμως που δεν περίμενα ότι θα συμβεί, ήταν οι αποχαιρετιστήριοι εναγκαλισμοί μπροστά από το λιμάνι των Οθωνών, που ομολογώ πως ήταν μια αρκετά δύσκολη στιγμή, αφού κρατήσαμε έστω και οριακά, τη συγκίνηση που μας είχε περιβάλει!!! Δεν πρόκειται να ξεχάσω τις ανθρώπινες και ζεστές αγκαλιές των φίλων μου από την Θεσσαλονίκη και τους ευχαριστώ από βάθους καρδίας για την ευκαιρία που μου έδωσαν και την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπό μου. Εξαίρεση φυσικά δεν αποτέλεσε ο αποχαιρετισμός με τον Αντρέα, με τον οποίο χωρίσαμε έξω από το αεροδρόμιο της Κέρκυρας, αφού αγκαλιαστήκαμε … δυο φορές.

Σου μιλάω για μαλλιά.

Ραντεβού στο AEGEAN CONTEST το Σ/Κ 3 και 3 Ιουλίου, από την Πεντέλη με το ειδικό διακριτικό που εξασφαλίσαμε, το SY1P . Ευχαριστώ τον Κώστα SV1GSU για το τρέξιμο!

Πολλά 73 σε όλους και εύχομαι να είμαστε καλά και να ανταμώνουμε κάτω από παρόμοιες συνθήκες.


ΥΓ. Οι φράσεις που έγραψαν ήταν οι εξής:

Α) Σου μιλάω για μαλλιά,
Β) Είχε μεγάλο … μπάϊλαμπ,
Γ) Γιορ σίγκναλ ιζ … φάϊβ ναίτ,

2 σχόλια:

  1. Γιώργο πάντα τέτοια. Άντε και του χρόνου από κάποιο άλλο ξεχασμένο κομμάτι της πατρίδας μας! Και πάλι μπράβο, σε ζηλεύω δεν το κρύβω, αλλά οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις προστάζουν άλλα πράγματα....
    C u!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ φίλε Κώστα. Σε προσεχή ανάρτηση θα ανεβάσω φωτογραφίες (μου ήρθαν) και βίντεο που ήδη κυκλοφορούν στο ου τούμπε (YouToube).

    Σου μιλάω για μαλλιά!!!

    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook