Google Website Translator Gadget

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Ο SV1DH και ο SV1IW στην Ε.Ρ.Δ.Ε. στη Καμαρούλα Αγρινίου.

Ήμουν κι εγώ εκεί.

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων για τα 25 χρόνια της Ε.Ρ.Δ.Ε. η Ε.Ε.Ρ. με τους, SV1DH και SV1IW, μίλησαν ο μεν πρώτος για την Ιονοσφαιρική Διάδοση στα VHF (144 - 50 - 70 MHz) από την Ελλάδα στο διάστημα των 3 τελευταίων Ηλιακών κύκλων, ενώ δεν έλειψε και κάποια πρόγνωση για αυτόν που διανύουμε ενώ ο δεύτερος, για τις Ψηφιακές επικοινωνίες φωνής και δεδομένων, όπως άλλωστε ήταν προγραμματισμένο.

Ποιό καλό παιδί ξέχασε να ενεργοποιήσει το ... φλας;

Περισσότερο ρεπορτάζ, φωτογραφίες κτλ. από Δευτέρα, διότι το ταξίδι μου ‘αστραπή’ στη Καμαρούλα Αγρινίου, οφείλω να ομολογήσω πως ήταν αρκετά κουραστικό! Αγαπητέ μου συνάδελφε, πεντακόσια χιλιόμετρα δεν ήταν και λίγα!

Τελικά η Δευτέρα έγινε ... βράδυ Παρασκευής!

Ο SV1SN τα λέει με τον SV1DH, κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.

Και το καφεδάκι μας ήπιαμε και μπισκοτάκια φάγαμε, όλα καλά.

Τέλος διαλείμματος. Γιά περάστε όλοι μέσα.

Ο Μάνος, SV1IW, εξηγεί τα του D-STAR.

Πολύ ευγενική χειρονομία ήταν η προσφορά αναμνηστικών δώρων από την ΕΡΔΕ προς τους ομιλητές της παρουσίασης!

Έκανα κι εγώ με τη σειρά μου ένα αναμνηστικό δωράκι στον … εαυτό μου!



Μετά το πέρας της εκδήλωσης πήγαμε στη Πάτρα και ικανοποιήσαμε τις γαστριμαργικές μας ανησυχίες, με το hi, hi!

Πολλά 73 -... -.-

15 σχόλια:

  1. Με τα ποδια περασες το ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΙΟ? hi-hi-hi
    Μηπως πρεπει να κανει ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο IZR?
    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ναι, όντως το σεμινάριο ήταν πολύ ενδιαφέρον! Και οι ομιλητές κατατοπιστικότατοι...
    Συγχαρητήρια και ...πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρεμπιπτόντως, οι παρουσιαστές το γεγονός το ονόμασαν ‘ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ’ και όχι σεμινάριο. Τα υπόλοιπα τα αφήνω στη κρίση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΡΙΤΗ! ΑΠΕΡΓΕΙΣ???
    Ε ΝΑΙ ΒΡΕ ΓΙΩΡΓΟ "ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ"
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ!!!
    (ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΡΗΜΑ)χαχαχα
    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η λέξη σεμινάριο προέρχεται από τη λατινική
    seminarium λέξη ,που σημένη (πλοκή σπόροι)
    Σεμινάριο ειναι μια μορφή Ακαδημαϊκής διδασκαλίας
    είται σε ενα ακαδημαίκο ίδρυμα, ή προδφέρονται
    απο μια επαγγελματικη ή εμπορική οργάνωση..

    Τα συμπεράσματα δικά σας
    GGW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε βέβαια σεμινάρια κάνει μόνο η Ασπασία hi hi !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν πειράζει που η ...ενημέρωση έγινε σε χαμηλό φωτισμό! Είχαμε κάνει ατμόσφαιρα!! ΔΝΤ γαρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λόγω φόρτου εργασίας δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο, για την ώρα τουλάχιστον, για περαιτέρω ανάπτυξη του άρθρου. Επικαλούμαι τη κατανόησή σας!

    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μία παλιά γνωστή μου κοπέλα, η Δημητρούλα, μου ευχήθηκε χρόνια πολλά! Μάλλον όμως την ευχή τη προόριζε για κάποια φιλενάδα της και το έστειλε σε εμένα από λάθος!
    Αμάν πια βρε Δημητρούλα, όλο λάθη κάνεις το τελευταίο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΤΡΩΕΙ Ο ΚΟΛΑΡΑΚΟΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΟΒΟΥ ΤΟ ΔΑΝΑΟΥΣ ΚΑΙ
    ΔΩΡΑ ΦΕΡΟΝΤΕΣ

    ΔΑΝΑΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Ανώνυμε,
    Το σχόλιο, 27 Νοεμβρίου 2010 7:38 π.μ το έσβησα γιατί τελικά το θεώρησα, «χτύπημα κάτω από τη ζώνη».
    Συμμάζεψέ σε παρακαλώ λιγάκι και στείλε το πάλι.

    @ Δανάη (!)
    Εεε, συγνώμη αλλά δεν φοβάμαι τους δαναούς και ιδιαιτέρως τους ΔΕΙΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook