Google Website Translator Gadget

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Η μπάντα των έξι μέτρων (50MHz) άνοιξε.

Έξι μέτρα είστε εδώ; Ανοίγω το transceiver μου και σας κυνηγώ!

Το απόγευμα της Τετάρτης καθώς ετοιμαζόμουν για να πάω στα εντευκτήρια της ένωσης (ΕΕΡ) μου στριφογύριζε στο μυαλό η ιδέα να κάτσω σπίτι. Από την μια ήταν τα επεισόδια που συνέβησαν (ή συνέβαιναν) στο κέντρο της Αθήνας, τα οποία μου είχαν χαλάσει τη διάθεση και από την άλλη είχα κατά νου μήπως και γίνει κανένα μπαμ στα 6 μέτρα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά είχα κι αυτό το προαίσθημα, ότι κάτι θα γινότανε, οπότε αποφάσισα τελικά να κάτσω σπίτι.
Αφού έριξα μια γρήγορη ματιά στο dx cluster, δε σας κρύβω πως ψιλο-απογοητεύτηκα! Άνοιξα τη τηλεόραση αλλά αυτά που έδειχναν οι σταθμοί ή για να είμαι πιο ειλικρινής ο τρόπος με τον οποίο τα έδειχναν, με ανάγκασαν να τη κλείσω!
Παρόλα αυτά όμως δε το έβαλα κάτω.
Άνοιξα πάλι στα έξι μέτρα και άρχισα τις κλήσεις στη συχνότητα 50,100 για περίπου 30 λεπτά ώσπου, ω του θαύματος, με πέρασε στο dx cluster κάποιος από τη … Γερμανία! Ααα, εδώ είμαστε, σκέφτηκα και συνέχισα να κάνω αυτό που τόση ώρα έκανα. Κλήσεις στην ίδια συχνότητα.
Σε 2 με 3 λεπτά ήρθε και η πρώτη … απάντηση από έναν Γερμανό! Ακολούθησε και δεύτερος, μετά ακολούθησαν και άλλοι σταθμοί, αυτή τη φορά από: Κροατία, Αυστρία, Τσεχία κτλ. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη σε βαθμό τέτοιο που ξέχασα ότι είχα στρατοπεδεύσει στη συχνότητα κλήσης!!! Ευτυχώς που η παρουσία κάποιου Έλληνα συναδέλφου (SV1PL) μου το υπενθύμισε, έστω και κάπως … αργοπορημένα, με το hi hi! Εντάξει ρε παιδιά, άνθρωπος είμαι κι εγώ και παρασύρθηκα από το κακό το … φίδι!
Το άνοιγμα πάντως δεν κράτησε και για πολύ αφού ότι έκανα το έκανα μέσα σε 47 λεπτά της ώρας.
Έκπληξη ήταν και η επαφή με τον SV9GPV το Γιώργο, λόγο της μεταξύ μας απόστασης.
Πολύ ωραία και σπάνια βραδιά, που ελπίζω να τη ζήσω και πάλι, το δυνατόν συντομότερο!

ΥΓ. Τη φωτογραφία τη τράβηξα σήμερα, 7 Μαΐου στις 7:10 μμ.
Το σήμα που βλέπετε είναι του EA6SA.

73 cu on the air.

2 σχόλια:

  1. Η επαφή με κρήτη φαντάζει λογικότατη, βάσει τροποσφαιρικής διάδοσης.

    Για περισσότερα,

    http://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html

    η τροποσφαιρική διάδοση της εβδομάδας, ανα τρίωρο, για όλο τον κόσμο, βάσει πιθανότητας τροποσφαιρικής σκέδασης λόγω θερμοκρασιακής αναστροφής. (tropo ducting).

    Με τί κεραία βγαίνεις εκεί;

    εγω εχω μια beam-ουλα στο ναΰλον για τα 11μ που θέλω να την τροποποιήσω για 10μ και 6μ. Εγω και μια καθετουλα που θέλει φτιάξιμο (εσπασε λόγω καιρου), για τα 6μ, η οποια θα δοκιμαστει εντός του μηνός. Σκοπός ειναι να μαζευω το αδυναμο σήμα με την κάθετη (ωστε να εντοπίζω την παρουσία του ακόμα και σαν s0) και να κόβω την βόλτα μετά με την Yagi-Uda μεχρι να τον peak-αρω και να ερθω σε επαφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα καλά, πήγες και πήρες κεραία για τα 11 και θα κάτσεις τώρα να τη κόψεις για τα 10 ή (καί) για τα 6;
    Νόμιζα ότι εσύ τουλάχιστο θα την είχες προσέξει! http://sv1cdy.blogspot.com/2010/03/3-element-yagi-antenna-for-6-meters_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook