Google Website Translator Gadget

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Ο ROBERTO(Ν) ΧΑΖΩΝ σε PSK31!!!

come stai? Κακά, ψυχρά κι ανάποδα! Εσύ;

Αυτή είναι η πραγματική αλήθεια αγαπητέ μου και μα τη πίστη μου ούτε που θυμάμαι πόσες φορές του έστειλα εκείνο το μηνυματάκι που έχω για τη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά στου ROBERTO τη πόρτα, όσο θέλεις κλώτσα την!!! Κι αν βαρεθείς πάρε την και φύγε. Μα καλά ήθελα να ήξερα, δεν καταλαβαίνουν ότι ενοχλούν αφού τους το γράφει κάποιος τόσες φορές; Υπάρχουν στιγμές που νομίζω ότι τελικά υπάρχουν και μάλιστα ζουν ανάμεσά μας!!! Ξέρεις για ποιους λέω; Για τους εξωγήινους, τα UFO. Ναι σου λέω και μη με αρχίσεις τώρα στο - ναι μεν αλλά και κάτι τέτοια - γιατί είμαι πλέον πεπεισμένος! Πώς να το κάνουμε βρε παιδάκι μου, δεν εξηγείται διαφορετικά. Εξηγείτε;


Σαν να μη μου έφτανε ο ένας, μετά από λίγα λεπτά βγήκε κι άλλος! Λες και ο ROBERTO κάλεσε … ενισχύσεις!!!



73 cu on the air, αν μας το επιτρέψει ο ROBERTO(Ν) χαζών!

Από την Ιταλία με αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like on Facebook