Google Website Translator Gadget

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

«Έφυγε» από κοντά μας ο Σάκης, SV1JFO.

«Έφυγε» ο Σάκης, SV1JFO.



Μετά από αρκετό διάστημα νοσηλείας στο ΝΙΜΤΣ, ο συνάδελφος και αγαπητός για όλη τη ραδιοερασιτεχνική κοινότητα, Σάκης Τερζόπουλος SV1JFO, άφησε σήμερα τη τελευταία του πνοή στο χώρο που νοσηλευόταν. Το δυσάρεστο νέο μαθεύτηκε σήμερα το πρωϊ.

Τα θερμά μου συλλυπητήρια προς την οικογένειά του εκλιπόντος.

Καλό ταξίδι Σάκη και ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει!

4 σχόλια:

  1. Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην
    οικογένεια του εκλιπόντος,
    και αγαπητού συναδέλφου Σάκη .


    SW1GGW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΣΑΚΗ, ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ SV1HHC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο ταξιδι Σακη ..τα θερμα συλλυπητηρια στην οικογενεια του

    SV1EPN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα θερμα μου συλλυπητηρια στην οικογενια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook