Google Website Translator Gadget

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Έφυγε από κοντά μας ο SW9OFH, SK


Το δυσάρεστο νέο δημοσιεύτηκε τα ξημερώματα τις Κυριακής στο ιστολόγιο του SV9OFO (http://sv9ofo.blogspot.com/2011/04/sw9ofh-sk.html)
Η ανάγνωση του άρθρου δε σας κρύβω πως μου προκάλεσε μεγάλη θλίψη! Χάθηκε ακόμα ένας άνθρωπος σε νεαρή και δημιουργική ηλικία και συνάδελφος.

Μολονότι δεν είχα την τύχη να γνωρίσω τον Βασίλη, θα ήθελα να εκφράσω τα βαθύτατα συλλυπητήρια μου προς την οικογένεια, όλους τους οικείους και φίλους του εκλιπόντος.
Είθε να αναπαύσει ο Θεός την ψυχή του και ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει!

73 ... SK

1 σχόλιο:

  1. Ειμαι ο ανιψιος του. Ο Βασιλης ηταν το ειδωλο μου. Μου λειπει καθημερινα. Να ειμαστε καλα να τον θυμομαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook