Google Website Translator Gadget

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

QSONET Virtual Ionosphere For Amateur Radio (ποιος Θανάσης ;)

Ίσως κάποιοι να θυμάστε την ανάρτηση με τίτλο "DX με το … HamSphere !!!" που είχα γράψει τη Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010 και που αφορούσε αυτή τη παρωδία με τα εικονικά DX. Απ’ ότι φαίνεται όμως αυτή η φάρσα τελειωμό δεν έχει! Διάβασε παρακάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ.

Πριν από αρκετό καιρό καθώς έψαχνα κάτι, δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή τι ακριβώς, είδα μια διαφήμιση με το λογότυπο του QSONET. Τι στην ευχή είναι πάλι ετούτο, αναρωτήθηκα και ευθείς πάτησα πάνω στο λογότυπο, ο σύνδεσμος του οποίου θα με οδηγούσε στην ιστοσελίδα από την οποία θα έβρισκα απάντηση στο ακανθώδες ερώτημα που με βασάνιζε!
Σας μεταφέρω από την ιστοσελίδα QSONET τι είναι αυτό το πράμα:

Το QSONET χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να λάβει ακουστικά σήματα από ραδιοερασιτεχνικό σταθμό, στην συνέχεια επιστρέφει τα ακουστικά σήματα πίσω στους άλλους σταθμούς που ακούνε στην ίδια συχνότητα. Στη όλη διαδικασία δεν υπάρχει ραδιοσυχνότητα (RF). Όλα γίνονται μέσω του διαδικτύου. Το αποτέλεσμα είναι μια προσομοίωση της ιονόσφαιρας για παγκόσμιες ραδιοερασιτεχνικές επικοινωνίες. Οι σταθμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν φωνή (SSB), CW, PSK ή FSK διαμόρφωση.

Αυτός είναι ο εικονικός πομποδέκτης του QSONET.

Φυσικά οι πιο πάνω υπηρεσίες δεν είναι δωρεάν! Το κόστος είναι 39$ ετησίως.

Όπως ήταν αναμενόμενο οι αρμόδιοι έσπευσαν να δημοσιεύσουν κι ένα βίντεο στο YouTube προς άγρα υποψηφίων πελατών!



Και καλά όλα αυτά θα μου πει κάποιος, ‘’εμένα μου αρέσει γιατί μπαίνω και κάνω την πλάκα μου’’. Αυτό όμως που δεν έχω καταλάβει ακόμα αγαπητέ μου συνάδελφε και που με ‘’τρώει’’ είναι γιατί αφήσανε στην απ’ έξω τις μπάντες WARC (30 – 17 – 12 μέτρα) και τα 160 μέτρα; Μήπως δεν έχουν χώρο για … κεραίες;;; Ήμαρτον ρε σεις! Τη κάνετε που τη κάνετε την αμαρτία, τουλάχιστον ας την κάνετε σωστά!
Και κάτι τελευταίο, QSL κάρτες ανταλλάσσουν;

Τελικά,
«η κοινότητα των ρ/ε έχει καταντήσει ένα απέραντο φρενοκομείο»
(σοφό ρητό).

Πηγή: http://qsonet.com/

Τι να σας ευχηθώ τώρα, καλά QSO; Δεν μου πάει!

73

6 σχόλια:

  1. ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗΣ" ΚΑΙΥΠΑΡΧΕΙ "ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ" ΚΑΙ CALLSIGN ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΣ!ΟΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ! ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΕΡΑΙΑ!
    " ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ " ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΝΙΚΟΣ (JCY)
    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άμα πρόκειται περί αυτού, τότε να τα βάλουμε όλα για πούλημα και να ασχοληθούμε με τις εικονικές επαφές!!! Αν και εδώ που τα λέμε, το τελευταίο καιρό κάνω κι εγώ τις ... πιτσικουλιές μου! Δεν ξέρω αν στο έχω πει, αλλά που και που ανοίγω και στο EchoLink. Δεν μπορώ να πω ότι είναι άσχημα! Απλά δεν το έχω πάρει και πολύ ζεστά.

    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα όλα αυτά τα εικονικά, κάτι άλλο μου θυμίζουν μα δεν είναι της παρούσης. Άσε μη ξεκινήσει νέος κύκλος "αίματος"! Άλλο που δεν θέλει ο "Πέρι" να αρχίσει τις μ...... του πάλι για συνωμοσίες κτλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κώστα, μήπως εννοείς Πέρης. Δεν πάει και πουθενά αλλού το μυαλό μου αυτή τη στιγμή! Για δες σε παρακαλώ αυτός εδώ είναι;

    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι ρε, αυτός ο Πέρι που λες εσύ είναι σοβαρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook